ZUS w Legnicy ogłasza nabór na stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków w Wydziale Zasiłków
Legnica, 29 stycznia 2019 r.
Wydział Kadrowo-Płacowy
w drodze rekrutacji zewnętrznej poszukuje kandydatów na stanowiska:
ds. przyznawania i wypłat zasiłków
w Wydziale Zasiłków
Do zadań osoby na tym stanowisku należy opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnienie także przygotowania dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Wymagania formalne:
Niezbędne:
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Niezbędne jest umieszczenie klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Termin składania aplikacji: do dnia 12 lutego 2019 r.
Oferty można składać osobiście na Salach Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej Oddziału lub przesyłać na adres:
Wydział Kadrowo-Płacowy
w drodze rekrutacji zewnętrznej poszukuje kandydatów na stanowiska:
ds. przyznawania i wypłat zasiłków
w Wydziale Zasiłków
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
- znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej Ustawy
- znajomość Ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
- umiejętność poprawnego wnioskowania i stosowania przepisów
- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych
- samodzielność, rzetelność i terminowość
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność
- opanowanie i umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Niezbędne jest umieszczenie klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
- poszukujemy kandydatów na 4 stanowiska pracy
- skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy
- aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji
Termin składania aplikacji: do dnia 12 lutego 2019 r.
Oferty można składać osobiście na Salach Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej Oddziału lub przesyłać na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica – tel. 76 876 42 34, pokój 109Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem "OFERTA PRACY"