ds. zamówień publicznych w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych
Do zadań osoby na tym stanowisku należy zapewnienie obsługi i realizacji zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Wymagania formalne:
Niezbędne:
wykształcenie wyższe
minimum 2 lata stażu pracyMile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywanych zadań;
- umiejętność przeprowadzania czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych (sporządzanie SIWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, przygotowywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.);
- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych
- sumienność, rzetelność, skrupulatność i terminowość
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność
- dobra organizacja pracy przy równoległym realizowaniu wielu zagadnień
- chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
Niezbędne jest umieszczenie klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
- skontaktujemy się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy
- aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- proces rekrutacji przewiduje sprawdzenie wymaganych kompetencji
Oferty można składać osobiście na Salach Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej Oddziału lub przesyłać na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica – tel. 76 876 42 34, pokój 112
Warunki pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na parterze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się
miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami