Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy Wydział Kadrowo-Płacowy w drodze rekrutacji zewnętrznej poszukuje kandydatów na stanowisko: ds. zarządzania nieruchomościami w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach.
Wymagania formalne:
Niezbędne: Pożądane: Wymagania dodatkowe: Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej), kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe
Niezbędne jest umieszczenie klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
   
Termin składania aplikacji: do dnia 7 maja 2019 r.
Oferty można składać osobiście na Salach Obsługi Klientów w każdej Jednostce Terenowej Oddziału lub przesyłać na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Legnicy
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. W. Grabskiego 26
59-220 Legnica
z dopiskiem "OFERTA  PRACY"
Kontakt: Damian Janusz, Wydział Kadrowo-Płacowy O/ZUS Legnica – tel. 76 876 42 34, pokój 109