Zachęcamy do składania wniosków o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego elektronicznie za pośrednictwem Platformy Publicznych Służb Zatrudnienia www.praca.gov.pl

Aby skorzystać z elektronicznej formy złożenia wniosku należy:
  1. wyszukać stronę Platformy Publicznych Służb Zatrudnienia www.praca.gov.pl
  2. zarejestrować konto
  3. wybrać usługę elektroniczną: Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu / Wniosek o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego (PSZ-WPDA)

Jednocześnie informujemy, iż posiadając profil zaufany lub podpis kwalifikowany można za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy przesłać zaświadczenie do dodatku aktywizacyjnego. Aby przesłać zaświadczenie należy wybrać usługę elektroniczną Inne pismo do urzędu. Zaświadczenie należy przekazać w formie załącznika do pisma.
 
Załączniki
Zaświadczenie o zatrudnieniu w celu naliczenia dodatku aktywizacyjnego.doc (doc, 39 KB)