Nabór - Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 - Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Nabór - Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy ogłasza nabór wniosków o wypłatę dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, niezatrudniającego pracowników, w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 na podstawie art. 15 zzc ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.).
Wszelkie niezbędne dokumenty (umowa wraz z załącznikami) i informacje (zasady ubiegania się o udzielenie dofinansowania) dostępne są w zakładce https://legnica.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzc-samozatrudnieniWnioski można składać w terminie: od dnia 25.06.2020 r. do 10 czerwca 2021 r.
Wnioski należy składać:
- elektronicznie poprzez platformę praca.gov.pl (złożenie wniosku i umowy elektronicznie, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwoli na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w Urzędzie)
- pocztą na adres:
- 59-220 Legnica ul. Gen. Władysława Andersa 2 (przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na terenie miasta Legnica i powiatu legnickiego
z wyłączeniem gminy Chojnów) - 59-225 Chojnów Rynek 20 (przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą na terenie miasta i gminy Chojnów)
wejściu do placówek Urzędu pod w/w adresami
W razie pytań i wątpliwości informacji udzielają pracownicy Urzędu pod numerami telefonów:
- Legnica: tel. 76/722 52 21/45
- Filia Chojnów: tel. 76/818 85 25 wew.22
- Do wniosków składanych w formie papierowej należy dołączyć 2 egzemplarze podpisanej umowy
- Składając wniosek elektronicznie przedsiębiorca powinien dołączyć plik pdf umowy, pobrany ze strony i nie powinien podpisywać go odręcznie. Plik ten wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami stanowi integralną całość i opatrywany jest wspólnym podpisem elektronicznym (profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym).